Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΑΙΤΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ Α. ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΥ


Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου 
Ο κληρικός της Μητροπόλεως Πατρών Αναστάσιος Γκοτσόπουλος δεν ήταν δυνατόν να αφήσει “να πέσει χάμω” το σχόλιο του θεολόγου Παναγιώτη Μαρτίνη για το φυλλάδιο με τον “αντιοικουμενιστή” όσιο Παϊσιο που κυκλοφόρησε ο ίδιος. Έτσι, απάντησε στον κ. Μαρτίνη, αλλά συμπεριέλαβε και την ελαχιστότητά μου στην απάντησή του, εγκαλώντας τον πολιό θεολόγο γιατί δεν με “κριτικάρει”, ενώ ασκεί κριτική σε άλλους. 
Γράφει επί λέξει ο κληρικός Α.Γ.: 
“Και, επιτρέψτε μου με πολύ πόνο να διαμαρτυρηθώ:Δεν έπεσε στην αντίληψή μου κάποια κριτική Σας στην εκ Πατρών φαιδρο-τραγική περίπτωση θεολόγου-ιστολόγου. Μήπως δεν γνωρίζετε ότι με μοναδική σκαιότητα υβρίζει και απειλεί[θαυμάστε πρόσφατο (23.7.15) λεξιλόγιο και ήθος στο 4ο και 8ο σχόλιό του σε άλλο ιστολόγιο :amethystosbooks.blogspot.gr/2015/07/blog-post_964.html?m=1];Πόσα ανήκουστα δεν έχει γράψει και δεν έχει πει για τον Επίσκοπο της πόλης μας, για άλλους λευκανθέντες σεβασμίους κληρικούς και σεβαστούς θεολόγους των Πατρών; Επειδή όμως ενδιαιτάται εν τοις Πατριαρχείοις, αφίεται αυτώ το άηθες ήθος!” 
Φυσικά από την απάντηση του Α.Γ. θα σχολιάσω μόνο όσα με αφορούν, ήτοι το παραπάνω απόσπασμα: 
1. “Με πολύ πόνο” διαμαρτύρεται, ο εν λόγω κληρικός γιατί ο κ. Π. Μαρτίνης δεν κριτικάρει το “άηθες ήθος” μου. Μα κι εγώ με πολύ πόνο διαμαρτύρομαι γιατί ούτε ο Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος ούτε άλλη εκκλησιαστική αρχή επεμβαίνει για να μαζέψει τον Α.Γ., ο οποίος έργοις και λόγοις κηρύσσει την μισαλλοδοξία, τον φανατισμό και επιδεικνύει πρωτοφανή αντιεκκλησιολογική συμπεριφορά. Μια βόλτα στο διαδίκτυο και θα δει ο καθείς ότι έχει γίνει σημαία και φλάμπουρο των παλαιοημερολογιτών, των αποτειχισμένων και κάθε λογής εκκλησιαστικού υπόκοσμου. Όμως κυκλοφορεί ανεξέλεγκτος και αδέσποτος. 
2. Με κατηγορεί ότι υβρίζω και απειλώ και προς τούτο παραπέμπει σε ένα ιστολόγιο όπου υπάρχουν αιχμηρά σχόλιά μου. Αυτή η γλώσσα ταιριάζει στον ανώνυμο εκκλησιαστικό υπόκοσμο του κληρικού Α.Γ. Τον καλώ να μου δώσει τα πλήρη στοιχεία του “αμέθυστου” και του “παιδαγωγού” που τον στηρίζουν και τον εκθειάζουν για να προβώ στις δέουσες ενέργειες. Επειδή δεν το κάνουν οι διαχειριστές των ιστολογίων αυτών – παρ' ότι τους κάλεσα - περιμένω από τον κληρικό Α.Γ. που συναγελάζεται μαζί τους να με διευκολύνει αφού είναι υπέρ της επωνυμίας, όπως κι εγώ άλλωστε. 
3. Με κατηγορεί ότι έχω γράψει και έχω πει πλείστα όσα “ανήκουστα” για τον Μητροπολίτη Πατρών. Το ερώτημα είναι αυτόματο: Διαμαρτύρεται ο κληρικός Α.Γ. αλλά ουδέποτε διαμαρτυρήθηκε δημοσίως ο Μητροπολίτης Πατρών. Αντιθέτως, ενώ ο ηγούμενος της Μονής Γηροκομείου Πατρών Συμεών Χατζής προχώρησε στην – παντελώς αναιτιολόγητη – απόλυσή μου από την θέση του α' ψάλτη της Μονής το 2007, ενώ ο τοπικός τύπος με δημοσιεύματά του εμφάνιζε τον Μητροπολίτη να επιχειρεί την επαγγελματική και ηθική μου εξόντωση, ο Σεβασμιώτατος σε μια συνάντησή μας τον Ιανουάριο του 2009, με διαβεβαίωσε ότι ουδέποτε κινήθηκε εναντίον μου (η απόλυση μου ήταν απόφαση του ηγουμένου, μου είπε) και ότι με αγαπά κ.ο.κ. Στην δε ερώτησή μου ποια η σχέση του με τον εξάδελφό μου “Εκκλησιολόγο” (“γέννημα εχιδνών”) μου απάντησε ότι δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σχέση, αλλά τον αντιμετωπίζει όπως όλους τους δημοσιογράφους. Αν ο κληρικός Αναστάσιος Γκοτσόπουλος έχει κάποια στοιχεία που μου διαφεύγουν να τα δημοσιοποιήσει για να απαντήσω στον Σεβασμιώτατο. Όσο δεν το κάνει, συγγνώμη αλλά είναι κοινός συκοφάντης, 
4. Με κατηγορεί ο κληρικός Α.Γ. ότι έχω γράψει “ανήκουστα” και “για άλλους λευκανθέντες σεβασμίους κληρικούς και σεβαστούς θεολόγους των Πατρών” Αλήθεια, ποιοι είναι αυτοί; Πότε και πού διαμαρτυρήθηκαν για μένα; Ακόμα και ο κληρικός Κύριλλος Κωστόπουλος ουδέποτε τόλμησε να απαντήσει δημοσίως σε όσα κατά καιρούς κατήγγειλα για την παρασυναγωγική στάση του. Αυτά όλα σε ποιους υπόγειους διαδρόμους τα ακούει ο Α.Γ.; Γιατί δημοσίως μόνο ο γκουρού του αφορισμένος Νικόλαος Σωτηρόπουλος κάτι ψέλλισε για μένα. 
Το “άηθες ήθος” μου συγχωρείται, λέει, ο Α.Γ. επειδή έχω σχέση με το Πατριαρχείο. Η αλήθεια είναι ότι εγώ έχω σχέση με την Εκκλησία. Ούτε με τον εκκλησιαστικό υπόκοσμο,. ούτε με τους αφορισμένους και σχισματικούς, ούτε με παλαιοημερολογίτες και αποτειχισμένους, οι οποίοι είναι το ακροατήριο του κληρικού Α.Γ. και σαφώς και εκείνος αρέσκεται σ΄αυτούς. 
Καλό Δεκαπενταύγουστο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails