Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Ο ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΒΑΡΤΑΝ




Ήμουν σε κείνη τη συναυλία του Μάνου Χατζιδάκι στο Παλλάς πριν 20 χρόνια! Και μου άρεσαν πολύ δυο τραγούδια του απ΄ τον διεθνή κινηματογράφο. Ουσιαστικά έδωσε σάρκα και οστά, δηλ. επένδυσε δυο θαυμάσια μουσικά θέματά του, με στίχους του Άρη Δαβαράκη. Τον Χορό του Βαρτάν από την ταινία Αμέρικα - Αμέρικα του Ηλία Καζάν και το βασικό θέμα από την ταινία Blue.

Τραγούδησε ο νεότατος τότε Βασίλης Γισδάκης. Βρήκα στο you tube το βίντεο από τον Χορό του Βαρτάν και το ανεβάζω εδώ, παραθέτοντας και τους εξαίσιους στίχους του Δαβαράκη.


Παίξε, μέτρα τους σφυγμούς σου
κάνω να κρατηθώ
προσπαθώ να σωθώ
και μεθώ στους ρυθμούς σου

Παίξε κι έφτασε η ώρα
του θανάτου η ορμή
που τρυπάει το κορμί
με πετάει στην μπόρα

Μένει λίγη ελπίδα ακόμα
μελαγχολώ
στο χορό κατρακυλώ

Κόψε το μαγικό λουλούδι
να μεθύσουν οι εχθροί
να ξεφύγω απ’ τη γη
σαν πουλί σαν τραγούδι

Παίξε, βρες τη μουσική μου
να ξεχάσω ότι ζω
σ’ ένα κόσμο κακό
που ‘ναι σαν φυλακή μου

Βρες μου πάλι τη φωνή μου
που από φόβο σιωπά
δεν τολμά δε χτυπά
και δεν είναι δική μου

Φεύγει κάθε ελπίδα τώρα
μελαγχολώ
στο χορό κατρακυλώ

Παίξε το μαγικό τραγούδι
να μεθύσουν οι εχθροί
να ξεφύγω απ’ τη γη
σαν πουλί σαν λουλούδι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails