Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΚΛΕΨΙΤΥΠΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ


Έτσι είναι, αγαπητοί φίλοι. Όσοι ασχολούμαστε με το διαδίκτυο έχουμε και τα... τυχερά μας. Εντόπισα, λοιπόν, σήμερα το κλεψίτυπο προφίλ μου!!!
Είδα σε ιστολόγια σχόλια που φέρεται να έχω γράψει, καθώς φιγουράρει το προφίλ μου! Για παράδειγμα, στο ecclesianet είδα μια αναπαραγωγή της ανάρτησής μου πυρ καταναλίσκον, την οποία σχολιάζω κιόλας!!!
Δεν άργησα να αντιληφθώ τι συμβαίνει. Κάποιο... καλόπαιδο των γνωστών "εκκλησιαστικών" υπονόμων, δημιούργησε, από τον περασμένο Μάϊο παρακαλώ (!), ένα ψεύτικο προφίλ μου, το οποίο Κύριος οίδε πού αλλού χρησιμοποίησε.
Ως εκ τούτου, φίλοι μου, σας παραθέτω εδώ το γνήσιο προφίλ μου που δημιουργήθηκε τον Ιανουάριο 2008, οπότε και ξεκίνησα το ιστολόγιο (19/1), και παραπέμπει κατευθείαν σε αυτό. Το κλεψίτυπο προφίλ δεν έχει, ευτυχώς, πρόσβαση στην Ιδιωτική Οδό μου.
Ελπίζω να μπαίνετε στον κόπο να ελέγχετε κάθε φορά το προφίλ μου, όταν βλέπετε κάπου σχόλιό μου, ώστε να μην πέσετε θύματα παραπλάνησης.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορώ να το πιστέψω, δεν μπορώ.
Όχι το κλεψίτυπο του πράγματος, αλλά ότι υπάρχουν "εκκλησιαστικοί υπόνομοι". Α, μπα...
"Όμορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος"....

Related Posts with Thumbnails